środa, 2 grudnia 2015

Urlop 2015 Dursztyn


Mój urlop zawsze staram się spędzać w rodzinnych stronach na Spiszu i na Podhalu. Jednym z utartych już rytuałów jest wejście na Obłazową, przyjrzenie się okolicy i zrobienie z tej skały paru zdjęć. Latami, ponad Przełomem Białki i skałą Kramnicą, dostrzegałem w oddali wioskę Dursztyn. Jednak dopiero zdobycie dobrego teleobiektywu pokazało mi, jak naprawdę malowniczym jest ten widok. Zrobione w ten sposób zdjęcie przesłałem jakiś czas później do mlodej redakcji Dursztyńskiego Portalu Informacyjnego* (DPI). Wdzięczny za umieszczenie go na ich stronie wysłałem im także kilka zdjęć zrobionych już w miejscu mojego stałego pobytu. Reakcją na nie było zaproszenie do zrobienia zdjęć Dursztyna i okolicy, a także obietnica umieszczenia ich w DPI. Obiecałem z radością i tremą, że w miarę moich możliwości i "współpracy" pogody, spróbuję szczęścia w tej dziedzinie.
I tak powstały poniższe zdjęcia:

01 - Widok Dursztyna ze Skały Obłazowej (Nowa Biała)

02 - Widok z Czerwonej Skały na drogę dojazdową do Dursztyna

03 - Widok z Czerwonej Skały na Krempachy i Nową Białą

04 - Czerwona Skała od strony południowej

05 - Widok na Dursztyn z Czerwonej Skały

06 - Panorama Dursztyna (przydałby się odpowiedni statyw; byłaby wtedy szersza)

09/10 - Widok na Trzy Korony z okolic Dursztyna

11/12 - Widok na Tatry z Honaja
_____________________
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz