piątek, 4 grudnia 2015

Panoramy


W trzeciej dekadzie sierpnia 2014 roku Biuro Informacji Turystycznej w Neukirchen beim Hl Blut zaprosiło mnie na "wycieczkę" na Hohen Bogen – wzniesienie nad Neukirchen leżące na wysokości 1079 m n.p.m.
Cel tej wyprawy? Pokazanie mi miejsc, w których staną tablice informacyjne dla turystów z dokładnym wskazaniem i opisem tego, co z danego miejsca widać.
Powód wyprawy? Autorem zdjęć dla tych tablic miałem być ja.
Zdjęcie panoramiczne dla tablicy o długości ponad 1 metra było dla mnie zupełnie czymś nowym. Nie mając żadnego doświadczenia w tej materii, powiedziałem, że mogę spróbować, ale niczego nie obiecuję. W domyśle: zawsze mogą wziąć sobie lepszego ode mnie.
Poniżej umieściłem moje próbowanie "panoramowania". Wszystkie zdjęcia pochodzą z okolic Neukirchen, z wyjątkiem panoramy Pienin (09), zrobionej z balkonu domu, w którym spędziłem urlop.
Kilka później zrobionych panoram można zobaczyć w poprzednim poście "Urlop 2015 Dursztyn".
Przedostatnia panorama (10) ukazała się w tej formie jako widokówka wydana przez BIT.










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz